ما اعتقاد داریم که خدمات ما موجب ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم می شود. یکی از مهم ترین معیار های موفقیت ما جلب رضایت خدمت گیرندگان است. ما در هنگام ارایه خدمات به این ویژگی پای بندیم. همکاران ما در دانشگاه ارزشمندترین منابع سازمان هستند ، پس تردیدی در اثرگذاری پندار و رفتار و کردار خود در میان خدمت گیرندگان نداریم؛ لذا موفقیت در دستیابی به اهداف دانشگاه را همانا ارایه خدمات مناسب به مردم می دانیم.
ما کارکنان دانشکده بهداشت همواره سعی می نماییم که به رعایت اصول زیر در ارایه کلیه خدمات و انجام وظایف سازمانی خود پایبند باشیم:
عدالت اجتماعی؛ اصل حاکمیت قانون و برابری: همه دانشجویان ، کارمندان و اعضای هیات علمی در برابر قوانین ومقررات برابرند و باید با همه آنان، شرایط مشابه و رفتار یکسان داشت ،
پاسخ گویی به نیازهای جامعه؛ اصل مردم مداری: هدف نهایی از این رشته، تربیت دانشجویان با سواد و متعهد با ارائه خدمات بهتر به آنها است. اعضای هیات علمی و کارمندان باید در گفتار، کردار و نگرشهای خود « خدمتگزاری و رعایت اخلاق حرفه ای » را متجلی سازند.
اصل مسئولیت پذیری و پاسخگویی: اعضای هیات علمی وکارمندان مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود را بر عهده گرفته و در مورد آنها به دانشجویان و مراجع ذیصلاح پاسخگو باشند.
اصل شفافیت و روراستی: کارمندان واعضای هیات علمی باید تمام اطلاعات مربوط به امور و فرایندهای جاری دانشکده ( به غیر از اموری که در زمره اسناد و اطلاعات طبقهبندی شده قرار دارد ) را به طور شفاف در چهارچوب مقررات و ضوابط در اختیار ذینفعان قرار دهند. این اطلاعات ضمن مشخص کردن فرآیندهای سازمانی مبنای پاسخگویی کارمندان به دانشجویان و مراجع ذیصلاح را فراهم میآور د واین مهم را از طریق بروز رسانی سایت گروه وبوردهای تعیین شده انجام دهند.
اصل تعهد و وفاداری به و دانشکده ودانشگاه: کارمندان واعضای هیات علمی باید نسبت به دستگاه متبوع خود و اهدف، مأموریتها و ضوابط آن متعهد و وفادار باشند و با علاقهمندی و تمام توان از طریق انجام صحیح وظایف و مسئولیتهای شغلی و سازمانی در راستای تحقق اهداف و مأموریتهای دانشکده تلاش نمایند.
اصل رعایت نظم و انظباط اداری: کارمندان واعضای هیات علمی باید حضور به موقع در محل کار، جلسات و کلاس های درس و رعایت وقت شناسی در برخورد با همکاران و دانشجویان را داشته باشند